niedziela, 1 września 2013

Co to jest TRĄDZIK?

O TRĄDZIKU TYTUŁEM WSTĘPU

Opublikowano: 2013-09-01

Jeżeli trafiłeś na tą stronę to pewnie doskonale wiesz co to jest trądzik, więc pozwolę sobie pominąć naukową definicję. Ewentualnie dla tych których zaintrygował tajemniczy termin usłyszany wśród znajomych:

Trądzik młodzieńczy wg. Wikipedii ⇨.

Prawda jest taka, że jest to dolegliwość na tyle uciążliwa, że jeżeli komuś udało się jej pozbyć to prawdopodobnie już nigdy nie będzie chciał szukać informacji na jej temat (z reguły staramy się uciekać przed negatywnymi wspomnieniami z przeszłości).

Sam borykałem się z tą uciążliwą przypadłością więc naprawdę rozumiem jak bardzo dużym problemem jest ona również dla Ciebie (no i trochę czasu faktycznie upłynęło zanim zdecydowałem się zająć tematem nieznośnych pryszczy).

Podzielę się więc z Tobą swoją wiedzą zaczerpniętą zarówno z własnego doświadczenia, jak i z pracy zawodowej. Pracuję jako farmaceuta więc mam styczność z pacjentami, którzy stosują różne metody leczenia trądziku. Staram się zawsze uzyskać od nich jak najwięcej informacji zwrotnych, aby móc przekazać je Tobie. Także liczę na Ciebie drogi czytelniku/czytelniczko. Mam nadzieję, że chętnie podzielisz się również swoimi doświadczeniami ze stosowanych kuracji, czy w formie mailowej, czy też poprzez formularze, które postaram się zamieszczać na tym blogu. Chcę abyś pomógł/pomogła mi w jak najlepszym opracowaniu tematu związanego z trądzikiem.

Postaram się przekazać jak najwięcej informacji na temat dostępnych w aptekach leków i kosmetyków na trądzik. Chcę na bieżąco zamieszczać posty na temat nowych metod leczenia oraz nowych preparatów. Ale na początek kilka ważnych informacji o samym

TRĄDZIKU ...


Jak powstaje trądzik?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Współtwórcy